envetenochvetgirig.blogg.se

Träning, hälsa, matlagning, natur och kultur - allt som fyller livet med glädje, mening och positiv energi!

Dagens middag

Kategori: Allmänt, Mat

Lång arbetsdag idag som jag avslutade med en skön kvällspromenad hem i solskenet. När jag ändå hade fått upp farten så plockade jag fram dammsugaren när jag kom hem så jag har jagat runt med den under tiden som maten stod på spisen.
 
Kände mig inte så motiverat att tillaga något avancerat eftersom det bara var jag som skulle äta så det blev pasta, köttbullar och baby plommontomater. Enkelt, men gott och mättande :)
 
Nu är jag som sagt var mätt och belåten och tankad på energi igen så nu ska blommorna ses över med vattenkannan också innan jag slänger upp benen i soffan för kvällen. Ha en fin kväll! Kram :)
Kommentera inlägget här: