envetenochvetgirig.blogg.se

Träning, hälsa, matlagning, natur och kultur - allt som fyller livet med glädje, mening och positiv energi!

God morgon!

Kategori: Allmänt, Mat

God morgon världen! Måndag och ny vecka. Barnen har påsklov, men jag ska jobba och då tackar vi och tar emot det härliga solskenet som log mot mig när jag slog upp ögonen i morse.
 
Dagens frukost blev en kopp kaffe, ett glas apelsinjuice och två Wasa Rågi knäckemackor - en med kokt skinka, gurka och gul paprika och en med Boxholms Borgmästarost, gurka och gul paprika.
 
Förkylningen håller fortfarande ett fast grepp om mig, men jag ska göra allt jag kan för att skaka av mig den under dagen. Jobbar till kl. 18 ikväll så det blir att fylla på med mycket dricka och frukt under dagen för att hålla energin uppe.
 
Önskar er alla en fin start på veckan med massor av härligt solsken! Kram :)

KOMMENTARER:

  • Jonnié Jonsson säger:
    2014-04-14 | 08:19:30
    Bloggadress: http://jonniejonsson.com/

    haha ja katten jonsson e en mysig med bestämd liten man, ha en bra dag på jobbet trots förskylningen

    Svar: Tack :) Mår mycket bättre nu - tror jag cyklade ifrån förkylningen :D
    Heléna

Kommentera inlägget här: