envetenochvetgirig.blogg.se

Träning, hälsa, matlagning, natur och kultur - allt som fyller livet med glädje, mening och positiv energi!

Första delen av dagen...

Kategori: Allmänt, Mat

God eftermiddag! I natt hade jag en sjukt knäpp dröm, så när jag vaknade kom jag ihåg den detalj för detalj. Tänk så knäppa drömmar man kan ha. Dagen började i alla fall med en god frukost bestående av en kopp kaffe, ett glas apelsinjuice, två Wasa Rågi knäckemackor med wästgöta kloster ost och gurka och en banan. Efter frukosten cyklade jag iväg till jobbet och jobbade i några timmar. Mitt framdäck på cykeln exploderade på hemvägen, men tack och lov så ledde jag cykeln då. Ytterdäcket hade fått en torrspricka så innerslangen hamnade utanför och sprack.
 
Väl hemma har jag fixat ihop smörgåstårtan som vi ska bjuda på ikväll när vi ska fira äldsta sonens 18-årsdag. Tårtan kommer i nästa inlägg :)
Kommentera inlägget här: