envetenochvetgirig.blogg.se

Träning, hälsa, matlagning, natur och kultur - allt som fyller livet med glädje, mening och positiv energi!

*suck*

Kategori: Allmänt

Jag förstår inte hur just jag lyckas med allt galet! Tänkte göra det enkelt för mig förut och fixade ihop två toast och när de var klara tyckte jag att de inte var särskilt överdrivet varma så det behövdes bestick utan gjorde det lätt för mig och greppade tag i den ena toasten och bet en rejäl tugga. Det skulle jag INTE ha gjort! Tomaten och osten på insidan var betydlig varmare än utsidan av toasten så jag ryckte till av värmen och vips så hade lite skållhet tomat runnit ner på min haka. Kände inget konstigt först, men aj, aj, aj vad det sved sedan och jag konstaterade rätt snabbt att skinnet hade skållats av :( Så vad lär jag mig av detta? Hmm... Inte ha så bråttom när jag äter och använda bestick!
 
Det är väl som de säger - "Det är svårt att lära gamla hundar att sitta" ;)

KOMMENTARER:

  • Denise säger:
    2014-04-02 | 21:37:06
    Bloggadress: http://zoyna.blogg.se

    Ajj!! :-( Hoppas allt gick bra ändå! Att bränna sig är ingen höjdare. Kram!

    Svar: Det gick bra, men aj vad det svider så fort jag kommer mot hakan (glömmer ju hela tiden att skinnet har försvunnit där ) Kram :)
    Heléna

  • coffeeandcupcake.blogg.se säger:
    2014-04-03 | 12:47:34
    Bloggadress: http://coffeeandcupcake.blogg.se/

    Aj :( Hoppas du får en bra dag :)

    Svar: Tack och detsamma! :) Det ser mycket värre ut idag, men gör inte ont i alla fall (så länge jag inte kommer emot det förstås...)
    Heléna

Kommentera inlägget här: