envetenochvetgirig.blogg.se

Träning, hälsa, matlagning, natur och kultur - allt som fyller livet med glädje, mening och positiv energi!

Underbara solsken!

Kategori: Allmänt, Mat

God morgon! Underbart med solsken igen! Vaknade med ett leende full av energi att börja dagen. Idag tänker jag ta tillvara på det fina vädret och dra iväg på en rejäl pw under förmiddagen så jag har laddat med en ordentlig frukost.
 
Det blev en kopp kaffe, en skål med Verum vanilj hälsoyoghurt med müsli och banan och två Wasa Rågi knäckemackor - en med kokt ägg och en med kokt skinka, Ockelbo Svart mellanlagrad ost, gurka och röd Palermo paprika.
 
Nu är jag mätt och belåten och ska bara låta maten sjunka ner lite innan jag drar iväg ut i solskenet :)
 
Önskar er alla en riktigt fin dag!
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Jonnié Jonsson säger:
    2014-03-18 | 08:22:39
    Bloggadress: http://jonniejonsson.com/

    ja de e inte klokt att de kan få höja hyran hela tiden, tycker att ska de höja får de renovera annars får de låt bli med hyreshöjningar. tänk om några år då kommer väl hyran ligga på 9-10000 i månaden, men inte höjs min lön för de haha

    Svar: Håller med dig! Lite underhåll inne i lägenheterna skulle ju knappast skada... Ha en fin dag i solskenet - perfekt för en pw :D
    Heléna

  • Tess säger:
    2014-03-18 | 08:30:24
    Bloggadress: http://theresekostresa.blogg.se

    Godmorgon, ser att du också njuter av morgonen som jag gör =)
    Hoppas du får en fin powerwalk, nere i Skåne regnar det :P
    Ha en fin dag, massa goa kramar.

    Svar: God morgon! Tack! Visst är det härligt att njuta av morgonen :) Det verkar regna överallt förutom här, så jag får passa på att bege mig ut innan regnet hittar hit också tror jag! Ha en fin dag du också och en massa goa kramar tillbaka :)
    Heléna

  • Jonnié Jonsson säger:
    2014-03-18 | 08:35:32
    Bloggadress: http://jonniejonsson.com/

    ja här e vädret lika dåligt, men snart e sommaren här :)

    Svar: Ja tack och lov - underbara varma soliga sommar (har avbeställt regn under dagtid den här sommaren) :)
    Heléna

  • Julia T säger:
    2014-03-18 | 09:42:30
    Bloggadress: http://takethetime.blogg.se/

    Såg ut som en god frukost :) sv; Va roligt att du uppskattade inlägget :D alltid roligt när man kan inspirera varandra lite!

    Svar: Ja, det är ju en av fördelarna med just bloggande att man både kan ge och ta i olika former :) Frukosten var jättegod och min räddning under dagens pw som blev nästan 15 km :)
    Heléna

Kommentera inlägget här: