envetenochvetgirig.blogg.se

Träning, hälsa, matlagning, natur och kultur - allt som fyller livet med glädje, mening och positiv energi!

God morgon!

Kategori: Allmänt, Mat

God morgon! Idag var det tungt att komma upp, men skam den som ger sig! Sönerna har dragit iväg till skolan och min dotter pysslar runt lite här hemma nu innan hon också ska iväg. Själv så har jag roat mig med att byta sängkläder i alla sängarna nu på morgonen för jag ska roa mig med tvättstugan lite senare.
 
Kände att jag behövde en stadig frukost idag så det blev en kopp kaffe, ett glas apelsinjuice och två Wasa Rågi knäckemackor - en med lagrad ost och gurka och en med makrill i tomatsås. Älskar verkligen en god frukost! Idag ska det tydligen inte regna i alla fall och solen lyser redan här, så det blir nog en skön promenad lite senare när jag är klar med tvätten. Ha det så gott idag! Kram :)

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: