envetenochvetgirig.blogg.se

Träning, hälsa, matlagning, natur och kultur - allt som fyller livet med glädje, mening och positiv energi!

Balkong lycka <3

Kategori: Allmänt

Har varit ute på balkongen och plockat fram smultronen och jordgubbarna och helt otroligt, men jag har faktiskt fått dem att övervintra på balkongen!!!! Små starka skott som växer och frodas i vårsolen :)
 
 
 
 
 
Matilda ville också vara med och göra fint på balkongen :)
 
 
 
 
 
Passade på att njuta av en kopp kaffe på balkongen också :)

KOMMENTARER:

  • Felicia säger:
    2014-03-27 | 19:46:38
    Bloggadress: http://felicialindblom.devote.se

    Hej, har nu en tävling på min blogg där du har chansen att vinna en bikini från todiefor.se, skulle vara super kul om du ville vara med!
    För att komma direkt till länken. Kram :) http://felicialindblom.devote.se/blogs/28444297/taevling-todieforse.htm#WriteComment

    Svar: Jag är tråkig och är aldrig med i bloggtävlingar, men tack ändå för tipset :) Kram
    Heléna

  • Caroline säger:
    2014-03-27 | 20:42:47
    Bloggadress: http://carolinemalmborg.blogg.se

    Åh vad mysigt!

    Svar: Ja, jag är så himla glad över att jag fick dem att överleva vintern på balkongen för alla hade sagt till mig att det absolut inte skulle gå. Skam den som ger sig :)
    Heléna

  • Denise säger:
    2014-03-28 | 07:04:52
    Bloggadress: http://zoyna.blogg.se

    Åh, vad härligt!! När man får sådana saker gjorda, då känns det verkligen som om vår och sommar är på ingång! Ingenting smakar som egenodlade frukter och grönsaker.
    Hoppas promenade var härlig! Du peppar mig att vara mer dktig med kameran, för det borde jag! *ler*
    Kram

    Svar: Det är så härligt att ha en stor balkong som solen ligger på under flera timmar varje dag. Förra året hade vi både smultron, jordgubbar och körsbärstomater på balkongen och i år tänkte jag utöka odlingen lite. Har inte riktigt bestämt mig för vad än, men det blir nog ett par chiliplantor i alla fall :) Blev så glad när jag fick smultronen och jordgubbarna att överleva och sonen blev ännu mer glad eftersom det var hans plantor :)
    Visst är det härligt att strosa omkring med kameran och fånga ögonblick i vardagen. Lycka till när du precis som jag kommer igång igen :) Promenaden var verkligen underbart!

    Ha en riktigt fin dag! Kram :)
    Heléna

Kommentera inlägget här: