envetenochvetgirig.blogg.se

Träning, hälsa, matlagning, natur och kultur - allt som fyller livet med glädje, mening och positiv energi!

God morgon :)

Kategori: Allmänt, Mat

God morgon världen! Har precis ätit en god frukost bestående av en kopp kaffe, ett glas apelsinjuice och två Wasa Rågi knäckemackor med kokt skinka, gurka och röd Palermo paprika.
 
Kyligt till och med inomhus idag. Ute ligger det runt nollan. Idag ska jag roa mig med att städa, städa och så ska jag städa lite också. Min äldsta son fyller 18 år på fredag så då ska han firas här hemma med närmsta släkten. Idag blir det alltså städning och imorgon ska jag roa mig med tvättstugan och så fixa smörgåstårtan som vi ska ha på fredag. Gör den alltid dagen innan så den får stabilisera sig lite och bli saftigare. Bäst jag sätter fart nu! Ha en fin dag :)

KOMMENTARER:

  • MATILDA säger:
    2014-03-19 | 10:53:47
    Bloggadress: http://matildays.forme.se

    gott :p

    Svar: Ja det var gott - älskar frukost :)
    Heléna

Kommentera inlägget här: