envetenochvetgirig.blogg.se

Träning, hälsa, matlagning, natur och kultur - allt som fyller livet med glädje, mening och positiv energi!

Kvällstrött

Kategori: Allmänt, Mat

Den här dagen har gått fort och det mesta som jag hade tänkt att hinna med är nu gjort. Morgonens inköpsrunda tillsammans med min älskling gick bra och sedan har jag roat mig med tvättstugan och kört en massa maskiner med tvätt. Sedan fixade jag ihop en smörgåstårta som ska stå över natten och safta till sig innan jag dekorerar den under morgondagen. Har även hunnit med en kvällspromenad på ca 7 km - ingen pw utan en helt vanlig promenad. Har precis stoppat i mig en skål med soygurt, müsli och banan. Yngsta sonen tog fel yoghurtpaket och hällde upp i en skål, så jag fick väl ungefär dubbelt så stor portion som jag hade tänkt mig... Dags för kvällens sista bestyr nu så jag är redo för firandet av min 18-åring imorgon. Ha en fin kväll :)

KOMMENTARER:

  • Tess säger:
    2014-03-21 | 08:17:48
    Bloggadress: http://theresekostresa.blogg.se

    Hejsvejs =)
    Mumsfilibaba, lycka till med födelsedagsfirandet idag.
    Kramar i massor

    Svar: Hejsan hoppsan :) Tack! Tårtan är klar nu så snart är det dags att mumsa tårta :D Hoppas din dag blir fin! Kramar i massor tillbaka :)
    Heléna

Kommentera inlägget här: