envetenochvetgirig.blogg.se

Träning, hälsa, matlagning, natur och kultur - allt som fyller livet med glädje, mening och positiv energi!

PW 14,96 km och sedan lunch :)

Kategori: Allmänt, Mat, Träning

Tillbaka här hemma efter en underbart skön pw och jag är supernöjd med mig själv!!!! Det blev 14,96 km på 2 tim och 10 min. Höll ett jämt tempo så uthålligheten är det inget fel på :)
 
Tack och lov gjorde vi mycket sallad igår, så efter duschen var det bara att plocka fram resterna, så nu har jag mumsat i mig pastasalladen och en Wasa Rågi knäckemacka med Ockelbo Svart mellanlagrad ost och druckit en himla massa vatten :) Så himla nöjd :D

KOMMENTARER:

  • Jonnié Jonsson säger:
    2014-03-18 | 16:08:22
    Bloggadress: http://jonniejonsson.com/

    Joda här blev det en kort men intensiv runda :) nu e jag e helt slut

    Svar: Dags för lite kaffe då kanske? Här blev det semla :)
    Heléna

Kommentera inlägget här: