envetenochvetgirig.blogg.se

Träning, hälsa, matlagning, natur och kultur - allt som fyller livet med glädje, mening och positiv energi!

Veckan som gått

Kategori: Allmänt, Mat, Träning

Den här veckan har varit en utjämningsvecka för mig för att försöka få vikten att stabilisera sig innan jag tar ett ryck igen från och med imorgon. Imorgon är det 9 veckor sedan jag kom igång med bättre kost och träning och förra måndagen hade jag sammanlagt gått ner 8,7 kg under de första 8 veckorna. Hoppas att vågen inte har hoppat upp något under veckan som har gått nu utan att vikten har stabiliserat sig eller att något hekto har försvunnit.
 
Under den här veckan har det gått bra med träningen trots att magen bråkade i två dagar, så det har blivit 5 dagar med pw, så sammanlagt har jag knallat 39,06 km på 5 timmar och 50 minuter och så har det blivit ett styrketräningspass på 40 min. Sammanlagd aktiv träningstid för den här veckan är alltså 6,5 timme :) Känner mig rätt nöjd faktiskt :)

KOMMENTARER:

  • fight4fit säger:
    2014-03-17 | 06:56:54
    Bloggadress: http://www.fight4fit.se

    Du ska känna dig nöjd, vilken kämpe du är! Och vilka resultat! Så himla roligt för dig! :)

    Svar: Tack! Ger mig inte i första taget, men har en bit kvar så nu kör jag så det ryker igen :)
    Heléna

Kommentera inlägget här: